گزارش المیادین؛ صهیونیست ها از دستاوردهای بالای ایران در مذاکرات ناراضی هستند

 رژیم صهیونیستی مذاکرات هسته ای وین بین ایران و گروه ۱+۵ را با توجه کامل دنبال می کند و از اینکه نتوانسته بر بندهای توافق تاثیر بگذارد، نگران است .    به گزارش پایگاه  پایگاه خبری علت به نقل از ایرنا نوشت شبکه خبری المیادین روز سه شنبه گزارش داد، مقامات و کارشناسان رژیم صهیونیستی […]

 رژیم صهیونیستی مذاکرات هسته ای وین بین ایران و گروه ۱+۵ را با توجه کامل دنبال می کند و از اینکه نتوانسته بر بندهای توافق تاثیر بگذارد، نگران است .

 ۸۱۶۸۲۴۷۸-۷۰۰۳۲۸۸۹

 به گزارش پایگاه  پایگاه خبری علت به نقل از ایرنا نوشت شبکه خبری المیادین روز سه شنبه گزارش داد، مقامات و کارشناسان رژیم صهیونیستی که در خصوص روند مذاکرات هسته ای وین بین ایران و گروه ۱+۵ اظهار نارضایتی می کنند و معتقدند که مذاکره کنندگان در مسیر گفت و گوها با تمامی خواسته های ایران موافقت کرده اند .

موشه یعلون وزیر جنگ رژیم صهیونیستی در مقابل نمایندگان این رژیم در کنیست (مجلس صهیونیستی) گفت که توافق هسته ای بین ایران و کشورهای بزرگ بیش از هر چیز دیگری بر وضعیت سیاسی و امنیتی منطقه تاثیر می گذارد.

از سوی دیگر حزب ‘هناک’ تاکید کرد که سیاست های بنیامین نتانیاهو در قبال مساله ایران شکست خورده است .

بر پایه این گزارش، ناظران می گویند که رژیم صهیونیستی از این نگران است که قدرت تاثیر خود بر بندهای توافق را از دست داده است.

باور ناظران در باره رویکرد رژیم صهیونیستی در خصوص توافق هسته ای این است که به اعتقاد آنها ایرانی ها هر چه را می خواستند، در مذاکرات وین بدست آوردند .

لینک خبر :http://elat.ir/?p=41075



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






موضوعات مرتبط: سیاسی
برچسب‌ها: پاتوق پرتقالیرژیم صهیونیستیاسراییلشکستتوافق

تاريخ : چهار شنبه 24 تير 1394 | 5:52 | نویسنده : بانوی پرتقالی |

.: Weblog Themes By SlideTheme :.